Costurile de livrare difera in functie de valoarea comenzii:

Valoare comanda

Pret transport (TVA inclus)

100-250 lei

27 lei

Peste 250  lei

GRATUIT

 

Livrarea produselor comandate pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata (telefonic)  de unul dintre operatorii nostri.

Atentie: E-mail primit dupa finalizarea comenzii  este un mesaj automat ce nu reprezinta confirmarea comenzii.

Livrarile se fac in limita stocului disponibil.

Livrarile se efectueaza  in  maxim 24 de ore de la confirmarea unei comenzi  de catre un operator  al magazinului Biocorner .

Pogram Livrari:

Luni - Vineri :  9:30 - 17:00

Comenzile confirmate in ziua de  vineri  vor fi  livrate in cursul zilei de luni, urmand ca orice comanda plasata pe site-ul www. biocorner .ro in zilele de vineri seara, sambata si duminica sa fie procesate in cursul zilei de luni si livrate marti.

Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un consultant va va comunica telefonic sau pe e-mail durata de expediere a produselor comandate sau va face recomandari de produse similare.

 Livrarea in Bucuresti si Ilfov se face cu un mijloc auto  autorizat si dotat cu sistem frigorific si termodiagrama.

In tara livrarea se efectueaza in ambalaje speciale ce nu permit deteriorarea sau alterarea produselor comandate .

Incasarea banilor se va face conform optiunii de plata: fie de catre agentul care va livreaza produsele, in cazul optiunii de plata ramburs, fie direct in contul nostru, daca optati pentru plata online cu cardul. Valoarea produselor este cea confirmata telefonic  cu unul dintre reprezentantii nostri.

Livrarea va fi insotita de factura sau bon fiscal .

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata in intervalul orar stabilit de comun acord, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediul biocorner.ro,  clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat, proces care are loc in momentul semnarii documentelor  fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate,precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal, inainte de a accepta primirea coletului. Este singura  modalitatea prin care se pot solicita despagubiri  firmei de curierat pentru deteriorarea

Produsele perisabile(alimentele)  nu se returneaza .


Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de BIO FAIR  SRL fata de orice client in cazul  livrarii necorespunzatoare (produsul este deteriorat ) este valoarea sumei incasate de BIO FAIR  SRL de la acest client pentru  produsul neconform .