Despre noi

Am pornit pe drumul Biocorner dintr-o pasiune uriașă și din crezul profund că suntem mai ales ceea ce mâncăm, iar hrana ne poate fi, în egală măsură, și leac, și otravă, depinde numai de alegerea noastră.

Visăm cu ochii deschiși la o lume în care să nu mai existe suferințe provocate de alimentele nepotrivite pe care le consumăm, visăm la copii veseli, care plesnesc de sănătate și care aleg oricând legume și fructe în locul altor tentații culinare, visăm la ziua în care calitatea unui produs și povestea lui (cum a fost cultivat, cu ce substanțe a fost ajutat să crească etc) să conteze cu adevărat, mai presus de orice.

Credem într-o alimentație curată, neatinsă de invențiile chimice ale acestui secol în care nu mai contează CE mănâncă oamenii, ci pentru CÂȚI vor ajunge mărfurile produse pe bandă rulantă. Credem în conceptul de BIO așa cum a fost el creat, lucrăm numai cu firme certificate, respectăm fiecare condiție europeană, nu credem în jumătăți de măsură și produse prezentate ca naturale, fără nicio dovadă că sunt și organice. Credem în vorba veche "clientul nostru este stăpânul nostru", dar adevărul este că îl simțim mai mult ca pe un prieten. Și mai credem în întoarcerea la natură pentru mese simple și pline de nutrienții de care avem atâta nevoie.

Nu credem în trendul bio care te lovește la un moment dat, pe care nu îl înțelegi mai deloc și pe care îl vei abandona la fel de repede precum l-ai îmbrățișat - credem în stilul de viață BIO, cel ales pentru că vrei să știi exact și mereu ce mănânci, pentru că ai convingerea că asta îți influențează sănătatea trupului și pe cea a sufletului. Nu credem în diete, credem în alimente sănătoase de care nu ai cum să te mai desparți toată viața. La fel, nu credem că am reuși să vă spunem cum se cuvine povestea produselor noastre, dacă noi înșine nu le-am consuma cu sfințenie și cu convingerea că ne fac sănătatea să rodească și ne sunt cei mai de preț aliați în aceste vremuri.

Să recapitulăm, așadar, rețeta Biocorner: noi punem pasiune multă - nu încercați să o măsurați, e peste putință -, adăugăm furnizori de soi, verificați, autorizați și lăudați, câțiva angajați - nu sunt numeroși, dar sunt cei mai omenoși -, un serviciu de livrare-model, două magazine vesele și calde, și, neapărat, sfaturi și vorbe bune pentru oricine ne trece pragul. Voi mai puneți peste toate puțină încredere - o să v-o câștigăm pe toată, garantat -, neapărat curiozitatea de a ne cunoaște și grija supremă pentru ceea ce consumați. Și iată cum am obținut Biocorner, locul unde vii când îți pasă de binele tău.

 

Franciza BIOCORNER

Ce oferă franciza BIOCORNER:

  • model de operare sub sigla BIOCORNER;
  • concept și design de magazin BIO;
  • consultanță pentru amenajare și echipare magazin;
  • consultanță pentru obținerea certificării BIO;
  • consultanță pentru stabilirea sortimentarului și a stocului de produse;
  • aprovizionare cu o gamă largă de produse BIO de la furnizorii și partenerii BIOCORNER;
  • training pentru angajații francizatului pentru cunoașterea conceptului, logisticii și a produselor BIO ;

  • asigurarea de materiale de marketing și promovare;

 

Beneficiile și oportunitățile francizei BIOCORNER:

  • deschiderea rapidă a afacerii proprii sub o marcă de succes;
  • atragerea rezultatelor dorite într-un timp mult mai scurt decât într-un start-up obișnuit datorită know-how- ului deja existent și asistenței specializate oferite de francizor;
  • condiții mai bune în contractele și relația cu furnizorii;
  • pătrunderea pe o piață relativ nouă, aflată în plină expansiune, cu multiple oportunități de dezvoltare;
  • preocuparea românilor pentru adoptarea unui stil de viață sănătos este în plină dezvoltare, iar interesul pentru produsele ecologice crește proportional;
  • ofertă imbatabilă de produse (peste 1500, grupate în 10 categorii);

Cerințele francizei BIOCORNER:

  • disponibilitate pentru dezvoltarea pieței de produse BIO în România;
  • disponibilitate pentru promovarea unui stil de viață și a unei alimentații sănătoase;
  • taxa de franciză: 7.000 euro (2.000 euro la semnare și câte 2.500 euro în primele 2 trimestre de la deschidere);
  • suprafață optimă magazine: 30-50 mp (stradal-central sau în centru comercial);
  • investiția în amenajare: 300-400 euro/mp;
  • stocul inițial de marfă: 8.000-10.000 euro;
  • investiții în programe de marketing și promovare: 2.500 euro;

Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la următoarea adresă de e-mail: gabriela.matachescu@biocorner.ro